--> רק עם אופנוע, טיול 3 האיים, יום 20 סיציליה | BliGil - חופשות וטיולים

רק עם אופנוע, טיול 3 האיים, יום 20 סיציליה

צילום, קובי קרין טיול שלושת האיים, סיציליה, יום 20 השכמה במלון אלגנטי עם פיצול האישיות, ארוחת בוקר אלגנטית, ויציאה דרך שוק הירקו...



צילום, קובי קרין
טיול שלושת האיים, סיציליה, יום 20
השכמה במלון אלגנטי עם פיצול האישיות, ארוחת בוקר אלגנטית, ויציאה דרך שוק הירקות שכבר פועל במלוא הקצב.
הלכתי להביא את האופנוע מהחניה שלו, והתארגנו לדרך.
לפי התחזית לא צפוי גשם, אבל בעוד אנו מתארגנים התחיל טפטוף קל. אני מחליט שיוצאים לדרך אפילו בלי ללבוש את חליפות הגשם. תוך כמה דקות, עדיין בתוך העיר, הטפטוף הופך לגשם. בהתחלה עצרנו מתחת לעץ, אחר כך עברנו לתחנת דלק סמוכה, אבל הטפטוף ממשיך.
לבסוף לבשנו את חליפות הגשם ויצאנו לדרך.
בתוך העיר התנועה צפופה והכבישים חלקים בצורה שלא תיאמן. אני מנסה להתנהל בזהירות מופלגת, אבל גם נהגים וגם הולכי רגל לא מגלים סבלנות למי שנוסע לאט או שומר מרחק גדול מהרכב שלפניו.
כך התנהלנו עד שיצאנו אל האוטוסטרדה לכוון צפון. כאן כבר נפסק הגשם והשמים מתבהרים.


אנחנו יורדים מהאוטוסטרדה ומתחילים לטפס בכביש מתפתל לעיירה קסטלמולה בראש ההר בגובה 500 מטר, מעל המפרץ היפהפה שלידו שוכנת העיירה טאורמינה.
שיטוט ברחובות היישוב הקטן השוכן על ראש ההר, עצירה במסעדה בכיכר קטנה לארוחת צהריים קלה, ואנחנו יורדים את רוב הירידה בחזרה אל העיירה טאורמינה עצמה.
טאורמינה היא עיירת הנופש היפה ביותר בסיציליה. זה המקום המתוייר ביותר בסיציליה, ואחמ"ים מכל הסוגים מגיעים לשם. העיירה שוכנת על צוק גבוה מעל הים, ובה רחוב ראשי אחד שממנו מסתעפות סמטאות רבות.
העיר נוסדה על ידי פליטים מהאי נקסוס בשנת 403 לפנה"ס. בשנת 1079 כבשו אותה הנורמנים והפכו אותה לעיירה משגשגת.


ברחוב הראשי נמצא שפע של חנויות יוקרה של כל המותגים הגדולים וגם קפה "וונדרבר" המפורסם בגלל האורחים המפורסמים שלו ( גרטה גרבו וטנסי וויליאמס) והנוף הנשקף מהמרפסת שלו.
החנינו את האופנוע ליד שער העיר העתיקה. המלון שלנו נמצא בתוך העיר, אך אין גישה ברכב.
מראש בחרנו מלון שנמצא קרוב לשער, שלא נצטרך לסחוב הרבה, אבל 40 מדרגות בכל זאת עשינו.
ירדנו לסיבוב בעיר, וכאן כבר היה הרבה "לא קנינו" ומהסוג היקר דווקא. למזלנו, ואולי לא, דווקא החנות של ג'ימי צ'ו היתה סגורה, כי שם היתה ממש התלבטות.

כבר כשיצאנו לסיבוב שמתי עין על מסעדה שנמצאת ברחוב צדדי שמוביל למלון שלנו. חזרנו את כל הדרך למלון, ונכנסנו למסעדה. היינו האורחים הראשונים, כי רק פתחו.
ואיזו מסעדה זו היתה !!!
המלצרית היתה בקיאה בכל רזי המנות ובכל סוגי היין, השירות היה מדהים, והאוכל - נשארנו ללא מילים!
קודם כל הראו לנו את הדגים שיש. בחרנו דג בס גדול (1.3 קילו) שפורק נוקה ונעשה בתנור - מעדן של ממש. למנה ראשונה לקחנו רולים של טונה עם גבינה- גם מעדן. על הקינוח לא הצלחנו להסכים, לכן הזמנו 2 קינוחים... יחד עם בקבוק יין טוב, היה זה ערב סיום מדהים לקראת הנסיעה של 1200 קילומטר שמתחילה מחר בבוקר לכוון פאדובה.
למזלנו המסעדה ממש מתחת למלון, אז לא נותר לנו אלא לעלות את 40 המדרגות לחדרנו.
בתיה וקובי.

תגובות

שם

טיולים בחול למבוגרים החדשים,13,
rtl
item
BliGil - חופשות וטיולים: רק עם אופנוע, טיול 3 האיים, יום 20 סיציליה
רק עם אופנוע, טיול 3 האיים, יום 20 סיציליה
https://1.bp.blogspot.com/-HWPeusO9mKM/W6vr2x6t1bI/AAAAAAAALTg/ddwQBZ0lAdwHPrBqoSkZ9J6vjTIdmua-QCLcBGAs/s1600/1.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-HWPeusO9mKM/W6vr2x6t1bI/AAAAAAAALTg/ddwQBZ0lAdwHPrBqoSkZ9J6vjTIdmua-QCLcBGAs/s72-c/1.jpg
BliGil - חופשות וטיולים
http://vacation.bligil.co.il/2018/09/3-20.html
http://vacation.bligil.co.il/
http://vacation.bligil.co.il/
http://vacation.bligil.co.il/2018/09/3-20.html
true
1652899398450303521
UTF-8
טוען את כל הרשומות לא נמצאו רשומות כל הכתבות קרא עוד השב בטל תגובה מחק By Home עמודים רשומות כל הכתבות מומלץ עבורך! תגיות ארכיון חיפוש כל הרשומות לא נמצאו נתונים התואמים לנתונים שהזנת חזרה לעמוד הבית ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת יום א יום ב יום ג יום ד יום ה יום ו שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינו פבר מרץ אפר מאי יונ יול אוג ספט אוק נוב דצמ עכשיו לפני דקה לפני $$1$$ דקות לפני שעה לפני $$1$$ שעות Yesterday לפני $$1$$ ימים לפני $$1$$ שבועות יותר מ-5 שבועות עוקבים עקוב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy